• Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo
 

Címlap Jogi állásfoglalás

Jogi állásfoglalás
Engedélykérés tartalom letöltésére

  

Ennek a honlapnak a tartalma jogi védelem alatt álló szellemi termék.

A honlapról a tulajdonos írásos engedélye nélkül sem képek, lógók, sem szöveg nem tölthető le, vagy használható fel máshol.

 Engedély kérés: info@nordicwalkingsport.hu, vagy 06-20-4625791

 
A webshopból való rendelés feltételei, szabályozása


Termékinformáció          


Termékkategóriák

A webshopban való könnyebb eligazodás érdekében a termékeket kategóriákba rendeztük, mint botok/nordic walking botok, síroller botok, sífutó botok.

A termékkategóriára kattintva megnyílik annak részletes tartalma.


Termékleírások

Igyekeztünk minden termékről részletes leírást adni. Amennyiben mégis maradt nyitott kérdés, arra e-mailben és telefonon is szívesen válaszolunk.

Minden termékről van egy rövid tömör leírás a könnyebb áttekinthetőség végett. Ha egy adott termék felkeltette érdeklődését, a termékadatok feliratra kattintva részletesen olvashat a termékről, illetve megnézheti a hozzá tartozó képet is.

  
A megrendelés menete

1. Amennyiben kiválasztotta a megvásárolni kívánt terméket, kattintson a "kosárba rakom"feliratra.

2. Az új ablakban adja meg a vásárolni kívánt mennyiséget. Figyelem, a botoknál mindig párról beszélünk, nem darabról, az árak is egy pár botra vannak megadva, tehát ha egy pár botot kíván venni, akkor a mennyiségnél 1-et adjon meg.

3. Ha egy másik terméket is meg kíván vásárolni, akkor a "tovább vásárolok" feliratra kattintva újabb termékeket tehet a kosarába.

4. Ha nem kíván több terméket venni, akkor a "pénztár" feliratra kattintson.

Fontos, hogy itt adja meg a csillaggal jelölt adatokat mindenképpen, ellenkező esetben a megrendelése nem teljesíthető. Adja meg először a számlázási címet, majd ha a szállítási cím ettől eltér, akkor azt is.

5. Kérjük nézze át a megrendelés minden adatát, és a megjegyzés rovatba írja be a bot méretét cm-ben, vagy bármi más megjegyzést ha szükségét érzi.

6. Ne felejtse el kipipálni az "elfogadom a használati feltételeket" címszót.

7. A megrendelését a rendszer autómatikusan elküldi hozzánk, amit minden esetben elektronikusan vagy telefonon visszaigazolunk. Amennyiben 3 munkanapon belül nem kap visszaigazolást, kérjük érdeklődjön az info@nordicwalkingsport.hu-n vagy a 06-20-4625791-es és 06-20-4902771-es számokon, mert az e-mail nem tekinthető minden esetben megbízható rendszernek. A termék postára adásának időpontját a visszaigazolásban megjelöljük.

8. A megrendelés visszaigazolásában megjelöljük az áru postázásának időpontját is, az árut általában 24, de a postai szabályzat szerint legkésőbb 48 órán  belül a Magyar Posta kézbesíti Önnek.


 
A webshop üzletszabályzata


Fizetési és szállítási feltételek


A vételár mindig a termék mellett feltüntetett ár, az akciós ár külön fel van tüntetve. Az árak az Áfá-t tartalmazzák. A termék árán kívül a vásárlót terheli a szállítási költség is. A szállítási költség a számlán minden esetben külön fel van tüntetve.
A szállítási költség a botok esetben 1.600 Ft, az ettől eltérő összeg a termék mellett a legtöbb esetben fel van tüntetve, de a vásárolt mennyiségtől függően a szállítás költsége változhat. 20.000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítási költséget a Sikercsillag Kft. átvállalja.
A vásárló az Interneten keresztül megrendelt árut minden esetben postai utánvéttel kapja meg, és az áru árát a kézbesítőnek fizeti meg.

  

A rendelés visszaigazolása


A megrendeléseket minden esetben elektronikusan vagy telefonon visszaigazoljuk. Amennyiben 3 munkanapon belül nem kap visszaigazolást, kérjük érdeklődjön az info@nordicwalkingsport.hu-n vagy a 06-20-4625791-es és 06-20-4902771-es számokon, mert az e-mail nem tekinthető minden esetben megbízható rendszernek. A termék postára adásának időpontját a visszaigazolásban megjelöljük.



Szállítási információk


A megrendelt árut a Magyar Posta kézbesíti. Általában a feladástól számított 24 órán belül megérkezik az áru, de a postai szabályzat 48 órát vállal.
Amennyiben többszöri próbálkozás után sem veszi át a megrendelő az árut, azt a Sikercsillag Kft. részére a posta visszaszállítja ismételt postaköltség felszámítása mellett. A visszaérkező megrendelést cégünk törli a rendszerből. Az az ügyfél, aki egyszer már nem vette át az általa megrendelt és általunk visszaigazolt és elküldött csomagot, annak a továbbiakban csak úgy szállítunk árut, ha előre kifizeti azt.
Az csomag átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Amennyiben a csomag sérült és ennek kárfelvétele nincs a csomaghoz mellékelve, kérjük ne vegye át a csomagot, ellenkező esetben ilyen jellegű reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Ha áruhiányt tapasztal a csomagban, kérjük küldje el az erről szóló jegyzőkönyvet számunkra és mi pótoljuk a hiányzó árut. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében őrizze meg a kifizetést igazoló bizonylatot.


Elállás joga, áruk cseréje, visszavétele


Amennyiben tévesen vagy véletlenül adott le megrendelést, azt jelezze felénk minél előbb, mert postázás előtt minden következmény nélkül lemondhatja azt.
A megrendelés során a vevő élhet a 17/1999. Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
Fontos:
A vevő a szerződéstől az áru átvételét követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.
- Az elállásra vonatkozó igényét e-mailben, telefonon vagy telefaxon keresztül indíthatja el a vásárló.
- A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.
- A postán visszaküldött áru sértetlenségét személyesen ellenőrizzük és ellenértékét az áru visszaérkezését követő 30 munkanapon belül a vevő címére eljuttatjuk, vagy az általa megadott bankszámlára átutaljuk. Utánvételesen vagy portósan visszaküldött árut nem vesszük át.
- Ha a terméket a vevő használatba vette és/vagy nem tudja hiánytalan csomagolásban visszajuttatni cégünknek, akkor nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt saját költségére visszajuttatjuk a vásárlónak. - Ha a termékről még a kézbesítő jelenlétében kiderül, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. A csere feltétele a kézbesítő által kiállított jegyzőkönyv, mely a sérülés ilyen jellegét igazolja.